воскресенье, 26 апреля 2015 г.

Модуль 3. Рефлексія.
Третій модуль тренінгу дав мені змогу зрозуміти як можна використовувати навчальне дослідження під час роботи з учнями. Метод навчальних проектів, який передбачає виконання дослідницьких завдань, я вважаю, є дуже дієвим та цікавим, як для учнів, так і для вчителів. По-перше метод проектів у повній мірі відповідає державним стандартам та програмам і дозволяє учням отримати знання і вміння, що відповідають державним вимогам і віковим особливостям дітей. При цьому діти не лише запам'ятовують навчальний матеріал, а отримують можливість застосувати набуті знання в нестандартних умовах, можуть вирішувати цікаві проблеми з життя. До того ж діти мають змогу продемонструвати свої дослідження громадськості, тим самим вчаться відстоювати свою думку. 
По-друге наукове дослідження базується на формуванні вмінь та навичок, притаманних певному шкільному віку та навичок 21 століття, і саме в третьому модулі я ознайомилась з прийомами визначення навчальних цілей для дослідницьких робіт, які відповідають критеріям формування таких навичок.
Я вважаю, що дослідницькі проекти можуть покращити навчальний процес. Особливо це стосується вивченні у школі історії. Адже в історії, як вітчизняній, так і в зарубіжній є дуже багато проблемних питань, які потребують дослідження, адекватної оцінки та публічного представлення. А метод дослідницьких завдань дає змогу не лише вирішити коло проблемних питань, а й дозволяє краще засвоїти навчальний матеріал та сформувати  в учнів ряд вмінь та навичок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий